Повноцінними є тільки ті знання,
які дитина здобула власною активністю.
Й. Песталоцці
Моя методична пробема:
"Розвиток творчої особистості учня шляхом впровадження інноваційних технологій"
Актуальність і перспективність:
- сприяє розвитку творчої
особистості учня, підвищенню інтересу до вивчення математики, формуванню
внутрішньої мотивації освітньої діяльності;
- забезпечує комплексну
інтеграцію сучасних інноваційних технологій;
- адаптує навчання до
індивідуальних здібностей дітей і поступовий перехід учнів на вищий рівень
розумових операцій;
- спостерігається позитивна динаміка рівня навчальних досягнень учнів;
- забезпечується інтеграція предметного, комунікативного і рефлексивного досвіду учнів;
- формує ключові
компетентності особистості:
- самопізнання
- самореалізація
- самовдосконалення
- досягнення життєвого успіху;
- поглиблюється паритетна
взаємодія вчителя і учнів у особистісно-розвивальному спілкуванні та
співпраці на основі взаємодопомоги і довіри.
Мета досвіду:
- забезпечити необхідні умови
для розвитку творчої особистості учня;
- формувати оптимальну модель
навчання і виховання учнів, спрямовану на творчу реалізацію особистості;
- формувати ключові
компетентності особистості;
- розвивати критичний спосіб
мислення учнів;
- забезпечити активну
взаємодію усіх учнів для розвитку комунікативних якостей особистості;
- формувати мотивацію до навчання і здобуття знань самостійно;
- сприяти розв’язанню пізнавальних і практичних завдань, які використовуються у повсякденному житті.
Ваша самоосвіта - приклад для інших, успіху на цьому шляху. З повагою Купчина Ю.І.
ВідповістиВидалити